okt 29, 2020
19 Views
0 0

Nagyot nyert Oroszországgal a Spotify

Written by

Bejött a keleti nyitás az online zenestreaming-platformok piacán vezető svéd Spotify-nak. A cég felhasználói bázisa a harmadik negyedév végére nem várt mértékben nőtt, akárcsak az előfizetői kör – ezzel együtt az eredmény mínuszba fordult.

Minden idők lesikeresebb piacnyitásának nevezte a svéd Spotify az orosz piacon való megjelenést, mely az idei harmadik negyedévben nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a világ első számú online zenei streaming-platformja immár 320 millió felhasználóval büszkélkedhet. Mindez éves szinten jelentős, 29%-os növekedésnek felel meg, ezzel együtt jó hír, hogy közben szinte ugyanekkora mértékben, 27%-kal, 144 millióra nőtt a fizető ügyfelek száma.

Miért a Go a legjobban vágyott programozási nyelv? (x)

A HackerRank 2020-as kutatása szerint a legtöbb fejlesztő a Go-t tanulja majd meg legújabb nyelvének – nézzük miért!

Miért a Go a legjobban vágyott programozási nyelv? (x) A HackerRank 2020-as kutatása szerint a legtöbb fejlesztő a Go-t tanulja majd meg legújabb nyelvének – nézzük miért!

Az előfizetői kör bővítésének – vagy meglévő előfizetők megtartásának – ugyanakkor láthatóan ára van, a cég 1,98 milliárd eurós negyedéves árbevétel mellett 101 millió euró veszteséget termelt, elsősorban annak köszönhetően, hogy bizonyos régiókban kénytelen volt a Spotify különféle, elsősorban a családi előfizetésekre vonatkozó kedvezményeket biztosítani a fizetős ügyfeleknek.

A Spotify tartalmi oldalon is meglehetősen impozáns növekedést produkált a negyedévben, így immár 1,9 millió podcast érhető el a platformon az előző negyedéves 1,5 millióval szemben, a felhasználóknak pedig mára 22 százaléka pedig aktív podcast-hallgató.

www.hwsw.hu/daralo/62474/spotify-felhasznalo-elofizeto-online-streaming.html

Komment írása

Article Categories:
HWSW
banner

Vélemény, hozzászólás?