okt 16, 2020
7 Views
0 0

Figyelem, ezek lehetnek az online bútorvásárlás legnagyobb buktatói

Written by

Az interneten fellelhető webáruházak száma dinamikusan növekszik, de érdemes mindig előre tájékozódni a cégről és szolgáltatásairól, hogy ne érjen minket kellemetlen meglepetés a rendelés egyik fázisában sem.

(A legfrissebb hírek itt)

Az első és legfontosabb minden esetben az, hogy a vásárló megnézze, van-e infrastruktúra, múlt és valós tartalom az adott vállalkozás mögött.

– Már azelőtt érdemes tájékozódni a webáruházról, hogy elkezdenénk válogatni a termékei között. Azt tanácsolom mindenkinek, nézzék meg, milyen ügyfélszolgálattal rendelkezik a cég, fel lehet-e venni a kapcsolatot velük, vagy csak géphang beszél a telefonban, és lehetőség szerint vessünk egy pillantást az értékelésükre is – magyarázza Szabó Attila, a Komforttéka fenyőbútor- és matracáruház tulajdonosa.

A házhoz szállítás sokszor csak az ajtóig tart

A szakértő szerint vásárlást követően és az egész rendelési folyamatban a legnagyobb buktató maga a szállítás lehet. – Fontos elolvasni az apróbetűs részeket is, mert egyes webáruházak csak térítés ellenében viszik egészen a szobáig a termékeket, magyarul plusz kiadást jelenthet, ha emeleten lakunk – mondja Szabó Attila.

Jellemző buktató még, ha valaki ingyen házhozszállítást kínál fel. Ez jellemzően akkor fordulhat elő, ha külföldi raktárról hozzák be a terméket, így akár 20-30 nap is eltelhet, mire az megérkezik a vevőhöz. A rendelés előtt érdemes a szállítási határidőt is átolvasni. Sok webáruház nem jelez előre időpontot, míg más helyeken pontosan megadják a várható érkezés időpontját, így a vásárlónak nem kell az egész napot otthon töltenie, legyen az ország bármelyik részén is.

Mit tegyünk, ha sérült a termék?

Szabó Attila azt javasolja, ha kiszállításkor észleljük, hogy a bútor valahol megsérült, akkor habozás nélkül vegyük fel a kapcsolatot az értékesítővel.

– Ilyen esetekben a forgalmazónál kártérítést kérhetünk akár pénzvisszatérítést, akár ajándékkupon formájában. Amennyiben kibontás után, akár másnap derül ki a hiba, akkor is hívjuk fel a webáruházat, és mondjuk el részletesen a problémánkat. Soha nem szabad felszaggatni a csomagolást, mert így tudjuk fotókkal is bizonyítani, hogy a bútor már a felbontás előtt sérült volt – magyarázta.

Nagyon ritka, hogy gyártásból származó hibát észlelnek a vásárlók a termékeken, de ezeket alkatrészenként is gyorsan lehet cserélni. Hangsúlyozta, a legtöbb vállalatnál prioritásként kezelik a problémabejelentéseket, így vélhetően a lehető hamarabb próbálják orvosolni a problémát.

Blikk Megmondó

EXTRA AJÁNLÓ
Ha a párja nem kívánja az együttléteket: így derítse ki, hogy megcsalja-e vagy depressziós! (x)
Nem akar hormont szedni? Másképp is lehet „fiatalos” a házasélete! (x)

www.blikk.hu/eletmod/tippek/online-butorvasarlas-buktatok-hasznos-tippek/vtg6hp6

Komment írása

Article Tags:
Article Categories:
blikk · Életmód
banner

Vélemény, hozzászólás?