okt 15, 2020
16 Views
0 0

Ezek a gyümölcsök igen hasznosak lehetnek, ha éppen diétázunk

Written by

Arra azonban igen, hogy milyen gyümölcsöket választunk, ugyanis vannak gyümölcsök amelyek segítik, még mások kifejezetten hátráltathatják diétánkat.

Fogyókúrázás alatt ezeket a gyümölcsöket részesítsük előnyben:

  • Alma: alacsony kalóriatartalmú, azonban rostban gazdag, így segíti a súlyvesztést.
  • Kiwi: az apró gyümölcs kiváló C-vitaminforrás, valamint emésztőrendszerünkre is jó hatással van.
  • Grépfrút: A- és C- vitaminban is bővelkedik, ezen felül fogyasztása hosszú ideig tartó teltségérzetet biztosít, így segít csökkenteni a napi étkezéseink számát.
  • Eper és áfonya: rendkívül alacsony kalóriatartalommal rendelkeznek, viszont sok hasznos vitamin található bennük. Fagyasztott formában is beilleszthetjük étkezéseinkbe.
  • Narancs: sokan inkább isszák, mint eszik a narancsot, pedig eredeti formájában laktatóbb és kevesebb kalóriát tartalmaz.
  • Banán: a többi gyümölcshöz képest jóval több cukrot tartalmaz, ezért inkább testmozgás előtt érdemes fogyasztani.

Ezek gyümölcsök nehezíthetik meg diétánkat magas cukortartalmuk miatt:

  • Szőlő
  • Banán
  • Ananász
  • Görögdinnye

Blikk Megmondó

EXTRA AJÁNLÓ
Nem csak az arcukra használják a nők! Íme az intim hidratálás titkos fegyvere (x)
Miért okoz depressziót az őszi sötéteség? Ezt tehetjük ellene (x)

www.blikk.hu/receptek/erdekes/ezeket-a-gyumolcsoket-ehetjuk-dieta-alatt/3hcksck

Komment írása

Article Tags:
Article Categories:
blikk
banner

Vélemény, hozzászólás?